Shayang Mummy & Daddy..(^_^)

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 1, 2010

20.11.2010 & 21.11.2010

-creadit to izwa!-

tarikh di atas adalah tarikh plg penting dlm idop aku!
time nih sgala penat lelah membuahkan hasil.tgk pelamin ciptaan sdri rse sgt berpuas ati.
to my hubby, thnx sayang sbb sudi ketok2 n paku memaku, mmbalut sgala bagai pelamin tuh.chantekkkk knn?kn??tema kami 'MILIKKU TERISTIMEWA-photo of our luv'


~pelamin yg ditukang sdri oleh kami..^^~luv dis!!

~him~

~her~

~together!~

~our family~
~our family too..yipiiiii...~


HEPI sgt sbb sume dh settle.Alhamdulillah majlis kami berjalan ngn lancar..
plg penting thnx to my fmly, my in-law famly, pakcik2, makciks2 n kazensss.
haa..xlupa gak to my buddy-photographer- izwa hasnan (thnx alot beb) xterbalas jasa kamu!!



~me n my besh buddy-photog~






So...ngn hati terbukak ni aku nk cite psl bpe ari b4 menjelang tarikh keramat..^^
1) PELAMIN..smggu sblm majlis br nk kalut psl pelamin nih.mne nk kne g settle brg2 yg nk sewa lg,bli brg2 kt pelamin lg, nk print gmbr, bunting, banner n plg penting bckdrop.(motif nye: wt la kje tu awl2..kang nyesal).aku start ngn balut tiang kiri kanan tu n paku memaku pom bermula.dengan pertolongan dr my hubby, maka siapla tiang kiri kanan tu..tang balut utnh yg mmbuatkan aku pening kpla sbb kne mentawaf tiang.heheh..^^

2) MEJA BERADAB..santapan xbpe la nk besh tp org dok puji magic touch my kazen, kak wina!wooo..nih iea last minit.esk dh nk majlis, mlm tuh ngn hujan yg agak lebat, kami memasang gmbr ngn arch tuh.aduss..kol 12 mlm kot time tuh.tp seriously aku sukeeeee...!!


~cantik kn?hehehe..~

2) HANTARAN...haa..nih yg mmg terbaekkkkk la kepenatan n kepeningan kepla lutut aku!
plan btol3 nye nk bli kayu pelapik (konon xnk pkai bakul@raga@buluh@rotan yg out-of-date..heheh) tetb last2 minit(smggu sblm mjlis berlangsung) tukar plan.ak tuka pkai bntal plakkk..heheh..gmbr bkl mnyusul ye! punye la penat g bli bntal 11bijik(aku nye) n 8bijik (syg nye)=19 bijik bantal..kami menjahit 1 per 1 tau! ngn ak yg xpndai mnjahit n abg la sudi ngajar aku mnjahit.hahhaha..thnx alot dearrrr!! pastu ak plak yg gubah dr A-Z la hantaran2 tersubutttt..gile ahh..last minit pom mnjadik!=)

~hantaran xbox utk yg tersayang~

~yang jurai2 tu aku jahit sdri..nice rite??~


3) VVIP GIFT..kotak khas + riben diimport dr indo + coklat special+yassin special.
Alhamdulillah sume dpt yg VVIP gift nih.yg biase pon bkn maen lg oke! yassin mmg bercetak kami punye nama n dpt coklat bar yg di wrap ngn nama kami.weeee..besh2!ni pom last minit gak sbb sume brg br smpai.


~ni utk tetamu..khas dr kami ye.^^~



~pose dr tetamu kehormat!!~



~majlis bertandang on 21.11.2010~



No comments:

Post a Comment