Shayang Mummy & Daddy..(^_^)

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, February 27, 2011

atoiii...muntah dipagi hari


penah dengar symptom morning sickness..??? adusss..tetiap pagi klo bangun mmg aku akan pening+mual+terbang di awangan.besh kn??hellooooo...sgt xmenarik oke! tp ni la sebahagian dugaan untuk membesarkan ank (aminnn..xbaik merungut)

pagi ni aku dengan tidak rela hati mai keje kol 9.15 pagi even opis hour adalah kol 8.00 pagi..sebab nya..??

1) mlm tadi aku mengalami mual+loya(same ke eh..?) yang sangat2 tidak selesa.sib bek en.hubby ade tolong urutkan belakang badan nih.lega sket.

2) En.hubby tinggal aku jap sbb dia kene pegi main futsal..(ngn best fren dia si Nasa tuh, mmg tak penah nk menolak.jaga ati katanye.cehh..)haa..siap tolong wat naikkan bihun utk aku makan tp sesudu je aku dh nk muntah..sambung ye..balik dr futsal, aku yang dh tido kene bangun sebab nk bukak kan pintu bilik n nk mkn ubat.bile dah bangun, mula la tekak ni mual+loya tahap gaban balik.tak pasal2 en.hubby terpaksa mengurut belakang aku balik.cian dia..thnx kanda!

3) Pagi tadi tatkala tgh gosok gigi, aku muntah.siap mandi, aku terpaksa baring sekejap memandangkan mual tak abis2 lagi.

4) oleh yang demikian, aku terpaksa la mai opis lambat.nasib baik bos aku sangat memahami.


Sesampainya diopis, aikkk..mane sume orang pegi..?laaa..meeting la pagi nih.malas ahh join.

so, aku tak g meeting.heheh..kalo tak, mesti dh kene tembak ngn boss besau!ishkk..xkuasa mak!





4 comments:

  1. shiannyaaa.. sabar ye, try p klinik minta ubat tahan muntah tuk ibu mengandung, bahaya jugak asik muntah ni, pastu makan vtamin2 ibu mengandung tu...

    ReplyDelete
  2. Alala...ciannye ibooo...nanti jgn lupe mamam vitamin n jg pemakanan tau...chaiyok2 Mr Azim hang coz jadik supporters..ibooo kene senyum slalu..nanti lahir kiut mcm Auntie Ann tau =D

    ReplyDelete
  3. syida: yang oi..dh mkn ubt thn muntah still lg nk termuntah.mual+loya nih xkn ilang kot..


    Misz PE: alahaiiii..sure la comel cm aku.heheh..klo cm ko msti kepochi.hahhaha..alamak..xbaek mngata!ampun ye makcik...^^

    ReplyDelete