Shayang Mummy & Daddy..(^_^)

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, May 8, 2011

dah nk masuk 5 month..^^

Sebelum tu.."SELAMAT HARI IBU!!!"

Insyaallah, tahun depan leh sambut ngn baby! Alhamdulillah, aku dh agak sihat utk start blk rutin aku yg agak lama tergendala. Nak wt canne kan, last month aku masuk wad loh!! start 12.4.2011 sampai la 15.4.2011..4 ari membosankan diri dalam wad 1Utara, HUSM dan aku kene masuk air dalam 6 botol. Cerita nye bermula dengan aku tetb demam pada hari ahad. Ngan harapan nk cepat sembuh, aku pon g la klinik mlm tuh. Tp sayang doc plak xde, so aku postpone utk g esk nye. Tp, xsempat nyempat dah..mlm tu gak aku mengalami krisis dalaman yang teruk! 11 kali kot aku muntah tanpa henti (wahhh..mcm lumba lari lak!). esk nye, ak xleh dtg keje (sedey sbb aku jrg ponteng). Pagi isnin ni la aku g klinik n doktor bg ubat biasa je memandangkan aku dah kebah dr demam. bile blk je kt umah, aku jd demam blk yg xteragak2 panas nye. mlm Isnin nih aku muntah 10 kali plak..badan dah lembik, sejuk nye smpai ke tulang hitam tp masuk subuh je aku akan mintak air sejuk ngn En. Hubby..time nih panas seluruh badan. Ari Selasa lagi kronik..ak siap xleh jalan lg..demam makin teruk n my MIL soh aku g hospital terus. En.Hubby pon terus blk dr opis amik aku terus ke emergency kt HUSM tu. start dr ari Selasa tu la aku kne admitted kt wad.huh!



No comments:

Post a Comment